Gero eta
profesional gehiagok erabiltzen dute Google Trends izeneko
herramienta
Batez
ere, web gune sortzaileak eta publizitatean lan egiten duten
profesinalek erabiltzen dute Google bilatzailearen tresna hau
Maixa
Zabaleta
Google
Trends herramienta, Google bilatzaile ezagunak 2004an sortutako
tresna bat da. Trends hitzak
tendentzia esan nahi dut eta hor dago gakoa trena honekin. Google
Trendsek Google bilatzailearen erabiltzaileak dituzten tendetziak
agertzen dira. Hau da, erakusten digu bilatzaileko erabiltzaileak zer
bilatzen duten. Horregatik, tresna hau oso baliagarria da batez ere,
publizitate eta batez ere marketinaren esparruan.

Amaitzeko adibide gisa, azken 7 egunetan Euskadin eta batez ere Gipuzkoan izandako tendentziak aztertuko ditugu. Beheko argazkian ikus dezakegun bezala Googlen gehien bilatutako hitza facebook sare soziala da. Ondoren hotmail, diario eta youtube ditugu. Hauek dira momentu honetan gipuzkoar erabiltzaileak gehien erabiltzen dituzten hitzak. Baino aipatzekoa da, eskubiko zutabean dagoen informazioa. Esaterako mundo deportivo kirol aldizkariaren hitzak aurreko datuetatik oraingo datuerako %70eko igoera izan du. Hau da, azken aldian iñoiz baino gehiago erabiltzaileak mundo deportivo bilatzen dute. Hau adibidez, aurreko astean Athleticek irabazitako partiduaren eragina izan daiteke. Hori ere ikus dezakegu, athletic hitza %40 igo dela ere.
No hay comentarios:
Publicar un comentario